Uppe tidigt jag

Uppe tidigt jag! :) Ska strax gå ut i stallet och släppa ut Nicke & Abbe.. Men först gå med Mysan så hästarna får äta sin frukost i lugn & ro. :) Usch har sovit så jävla dåligt i natt pga av det som hände igår tror jag.. :s När jag blundar och förösker sova så blir det till en dröm, och vem fan vill drömma om sånt!! :o Sen när jag är vaken så tänker jag på det hela tiden. Trodde aldrig att jag skulle behäva få se sånt hända men igår fick jag det, fyy faan säger jag bara! Nej nu ska jag äta en banan sen går jag ut! :) Ska ta lite bilder på Nickes nya saker jag köpte här i veckan, luvan passade iaf men Nicke har allt små öron han hihih.. :) <3 Min lilla prins.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0