Torsdag

Känns som att den här dagen kommer att rinna iväg fort! :P Ska städa lägenheten överallt, fixa klart stallet och rida, följa Sarah och köpa spån efter hon slutat jobbet och sist men inte minst en långpromenad med hundarna! :) Men en rolig dag iaf! Fredrik kommer inte hem förs sent idag, han jobbar än och skulle till Sundsvall också.. Men men.. :)
Igår kväll vart det thai mat för mig, Fredrik och Sarah. :) Vi kom på att vi var hungriga vid typ halv 8 haha och dom stängde kl 8 så 4 min innan dom stängde så beställde vi haha.. :P Men gott var det! 
Nu ska jag väl sätta igång så jag hinner med alla sysslor som ska göras.. :)   

Jag och min älskade häst i förrgår. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0