Torsdag

God morgon! (:
Hästarna ute och stallet klart, bara ridningen kvar.. :) Nu ska jag läsa igenom massa papper som jag fått på jobbet.. Längtar längtar.. :) Och vika lite rolig tvätt hehe. Sen när Fredrik kommer hem så drar vi till gymmet och pumpar lite hihi.. ;) Igår var ju jag och Sarah på aerobic, skit kul var det! Känndes skit skönt efter 1 timmes träning! Så i morgon ska vi också dit på ett träningspass har inte bestämt än riktigt vilket. Blir nog lika kul det också. Och före träningen i morgon blir det lite shopping med brudarna skoj skoj. Ska iaf köpa träningskläder.  :)
Jätte fint väder ute idag, meen det blåser för fullt! :o :P Men men det blåser varmt iaf tack o lov! :) Idag ska jag fota Abbe och Malin lite om det inte blir för sent och solen försvunnit.. :)
Igår kväll vart det fetingmiddag här hemma hos oss, jag och Fredrik bjöd Sarah & Klara på middag.. Mumms vad det var gott!! Så på Fredag eller ja i morgon ju, så blir jag och Fredrik bjudna på middag hos dom. Så mysigt! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0