Tisdag

Halloj! :D

Kom precis in har gått med Mysan. :) Och så har jag varit in till Sarah & Klara nu morgonkvisten. Dom har fått i ordning en hel del.. :) Håller på att tvätta en massa kläder också hehe, så blir väl att hänga i tvättstugan nu på förmiddagen.. :P
Gårdagens ridpass: Underbart! Jävlar vad glad jag är, vilken häst jag har! :o Red lite markarbete och hoppade lite. Är mycket mycket nöjd. (: Vart tyvär inga bilder, tråkigt.. Men men blir fler gånger.. :) 

Efter jag var klar i stallet så kommer Sarah & Klara med sina flyttlass! :D Så jag och Malin hjälpte dom att flytta in alla kartonger och möbler. Oj vilken fin lägenhet dom har fått alltså, skit fiin! Toppen! Sen när allt var inne så åkte vi och käka, fan va hungrig man blir när man håller igång så! Sen när man inte ätit nå på hela dagen typ.. :s :P 
Så det var väl lite vad som hände igår.. 
Idag ska jag på jobb intervju, fatta  va nervös jag är!! Hoppas det kommer gå bra! :) (Y) Men först stallet sen promenad med flickorna och hundarna. :)   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0