Söndag

Kom precis ur duschen, ska göra mig i ordning nu.. Ska starx åka och jobba några timmar. :) Sen hem och pyssla i stallet, hoppas att garderoberna kommer idag så man kan börja få ordning på sina saker.. :P Tar hand om 3 andra hästar idag också så min eftermiddag är det fullt upp! Gick upp vid 7 i morse och tog ut Nicke & Abbe + dom andra 3, en som är 8 månader, 3 år och den andra vet jag inte hur gammal den är men äldre iaf.. Dom 2 små var lite busiga.. :P Idag tänkte jag longera Nicke, hans 2 bak skor är snart påväg av så lika bra att hålla sig hemma i fall han skulle tappa någon av dom, så jag httar dom.. I morgon kommer iaf hovslagaern. :)
Nu måste jag skynda mig lite, börjar kl 11.00 - 15.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0