Onsdag

Halloj.. :)

Har varit i stallet hela morgonen. Så nu är det klart, ska bara rida senare. Ska iväg och jobba nu snart, börjar kl 12. Sen hem och rida, sen tänkte jag hjälpa till och röja ut en massa skräp i stallet. Jag prata med Erika en i stallet i morse om när vi ska börja med garderoberna, foderkammaren och boxen. Så hon sa att vi bara ska röja ut det som inte ska användas så är det vara att bygga sen.. :) Så sa att vi skulle ha samlat ihop alla och hälpas åt så det blir av någon gång! Så hon var ledig i dag och i morgon. Så då tänkte jag börja idag så det blir nå, skönt och få upp garderoberna! Så först rida sen börja fixa en massa! :D Och så kommer ju Sarah och Klara idag också så ska säga hej till dom också! :)
Jag och Malin åkte till en hästbutik igår som skulle flytta till travbanan, så dom hade halva priset på allt typ. Så där hitta vi lite saker, köpte ett snyggt schabrak och ett longeringsspö. Sen vart det granngården och köpa mineraler och hitta även lite där en söt luva i typ babyblå färg, passade nästan till Nickes nya träns.. :) Bilder kommer!
Men nu ska jag göra mig i ordning för lite jobb..


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fin hund!:)

2011-03-10 @ 13:54:10
URL: http://wherethesidewalkcracks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0