Nu börjar det

God morgon! :)
Underbar dag igår! Först Älvdalen, så kul det var att träffa dom där hemma (familjen), sen hämta Heffe.. :) Fick köra fin bil ner till Borlänge igår!! Kääär! ;) Hehe.. Sarah körde Heffe med henns pappas volvo, så då fick jag åka hennes. :D Tror jag ska rymma med den hehe.. :P Sen fick jag ett samtal som jag har väntat på hela veckan! Nu börjar riktiga livet känns det som haha iaf allvaret! Så jävla kul och glad är jag. :D
Jag och Sarah gumman tog ut hästarna i morse, och Heffe verkar trivas kanon här! Allt gick bra igår när vi åkte ner med honom och han var cool lugna i stallet, märks att han trivs! Och så fick han ju träffa kompisen Nicke igen också.. ;) Gick jättebra att släppa ihop Heffe med Nicke & Abbe.. :) Så idag ska jag ut på tur med Sarah och visa henne runt här hehe. Sen blir det middag hos pappa senare i eftermiddag, mumms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0