Nu är jag glad

Nu är jag glad, ska på jobb intervju nästa vecka. Tjoohoo hopppas det går vägen, vill verkligen ha ett jobb nu nu nu!! :) Så nu får ni hålla tummarna för mig att det går bra! Hehe. 
Blir inget markarbete idag i paddocken. Fick höra att det finns en terrängbana här i skogen så jag och Nicke ska testa på den idag tänkte jag hehe kan bli kul. :D I det härliga fina vädret. Hehe. Dom i stallet säger att det finns jätte mycket fina och bra ridvägar här, helt underbart! :) 
Ska ut på en promenad med Mysan nu snart, så tänkte gå upp i skogen och se om jag hittar på den där banan.. :P Ska ta med mig kameran också och se till att få lite bilder.. 

Hörs senare!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0