Lördag

Vart ingen träning för oss idag.. Så jag och Malin tränar för varandra hemma i paddocken ist.. :) Går bra det också! Idag eller i morgon ska det komma massa garderober till stallet så alla ska få varsin att förvara sina saker i. Jag och Malin har ju tagit upp hela sadelkammaren just nu med massa IKEA kassar fullproppade med saker!.. ;o Så hoppas garderoberna kommer idag så vi kan fixa i ordning, har ingen koll alls just nu vart jag har alla saker.. :P Jag köpte en skottkärra till mig och Malin igår, men den var inte kul att sätta ihop, så den är lite sne just nu så Fredrik ska få fixa till den idag haha.. :P Gav upp efter att jag hållt på i 1 timme för att få ihop skiten! :P Men sen fick jag höra av våra hyrevärdar att dom skulle fixa dit skottkärror sopar med m.m nu när stallet är fullt.. Men men hehe. Just nu är det 11 hästar och en till kommer och det är Hefner (Sarahs häst).. :) Så det är ett stort stall. Nu ska jag hoppa in i duschen sen ta en låång promenad med Mysan, så fint väder ju men det blåser.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0