Kom in från

Kom in från stallet för en stund sen, har precis duschat och städat.. Vart frågad här i stallet för ett tag sen om jag ville rida en shetlandsponny lite då och då.. :) Så himla kul när folk frågar, så då måste jag ju ha fått till Nicke väldigt bra eftersom dom fråga om jag ville rida ponnyn hehe..  Så hon sa att det skulle ju vara någon som kan, så jag kan väl jag då hehe. Har ju ridit in Nicke helt själv så. (: Så sa hon att jag väger väl inte nå heller så jag kan rida henne..  Erikas son som äger hästen han kör henne bara och tävlar ponny trav..  Men det kändes lite dumt att rida en liten ponny när man ridit Nicke. Bonita heter shettisen iaf, så himla söt och snäll. 
Dom tycker Nicke ser så himla trevlig ut att både rida och pyssla med. Och det är han också! :) 
Nu ska jag dricka lite kaffe, har hunnit med allt hitills som ska göras! Funderar på om jag ska ta koppen med mig ut i vårsolen? :) Myysigt!

Malin vi måste spela super mario nu snart tycker jag!! :D Haha 

Lite bilder tagna från mobilen.. :)

 

Kommentarer
Postat av: malin

kul för dig! roligt som fan:P och jaa, spela ikväll kankse?=D

2011-03-17 @ 15:18:16
URL: http://mawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0