Kom in från stallet

Kom in från stallet för en stund sen.. Red lite på banan, oj vilken duktig häst jag har måste jag få säga! :) Jag är så glad och nöjd! Vart dressyr med lite trav och galopp bommar, gick kanon! :) Märks att han tycker det är kul, tycker jag med hehe. I morgon blir det nog att dra fram något hinder, så vi får skutta lite. :) Går bättre och bättre för varje gång. Får inte glömma bort Malin, hon agera fotograf så vart en massa fina bilder! :D Tack! <3 :) Lägger upp lite bilder senare, ska gå med Mysan nu snart sen plocka in hästarna... Sen ladda i soffan och kolla på Solsidan haha! :P
Haha jag och Malin har spelat en massa super mario på wii´t i helgen, faan va vi äger på det alltså! :P Haha vet inte hur många gånger vi dog.. Spela så vi fick ont i tummarna.. :P
Uppdaterar mer sen.

Kommentarer
Postat av: malin

träning ger färdighet:D smart är vi bäst ;D

2011-03-14 @ 08:08:50
URL: http://mawes.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Haha ja vist! ;D

2011-03-14 @ 08:11:14
URL: http://klemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0