Jag och Malin

Vilken toppen dag och kväll!! :)
Jag och Malin har nyss haft en liten mys/tjejkväll, med pizza, wii och god dricka! ;) Johan kom precis och hämta henne, så detta får vi lov att göra om! Men att vi kör igång lite tidigare kanske.. Vi va ju i stallet till typ 7 sen åkte vi till Johan så Malin kunna byta om sen köpa pizza och sen hem hit. :) Men kul var det iaf! Så nästa gång kanske till och med Sarah och Klara är med oss också om dom fått komma in i lägenheten.. :P
Hann bli lite mörkt när jag och Malin skulle ut på terrängbanan, så visa henne bara vägen dit så tog vi en kort skrittur ist.. :) Så i morgon ska vi komma ut när det är ljust på terrängbanan.. :) Ska bli skoj..
Nu ska jag gå ut och se om Mysan vill kissa lite.. :P Hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0