Dagens

Underbar dag! Börja dagen med att ta ut hästarna (Abbe & Nicke).. Sen en morgon promenad med Mysan. Det har inte blåst lite idag heller! :o Va ju typ storm idag, eller det är det fortfarande. Åt lite frukost sen senare tog jag en lång promenad med Mysan i stormen, härligt. Men man fick kämpa för att ta sig framåt sen när jag hade medvind så typ åkte jag på skorna fram över isen på vägen, lääskigt! Och Mysan som är så lite blåste framåt.. :P Men solen var framme och värmde iaf! Tog ett litet dressyrpass idag också i paddocken, blåste så mycket så vart bara ett kort ridpass. Malin testade även att rida Nicke lite, såg såå bra ut såå! Henne kan jag verkligen lite på hur hon rider min häst, så Malin vågar jag låta rida Nicke när jag är borta/sjuk. :) Hon red han så fint så! Så nu har vi precis kommit hem har varit och handlat lite, nu blir det en kvälls promenad med Mysan sen tänkte jag ut i stallet och ta in hästarna! I morgon blir det jobb på schemat, äntligen! :)
Glömde kameran inne så vart inga bilder på när vi red.. Hehe..

Kommentarer
Postat av: malin

å va snäll du är! :) tack o bock! :) jag vågar sätta dej på abbe också utan problem, ser så bra ut så! :)

2011-03-07 @ 08:10:27
URL: http://mawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0