Tisdag

God morgon! :)
Ligger i soffan och är as förkyld plus en jävla huvudvärk, att det aldrig vill ge sig! Men det stoppar inte mig för att gå ut i solen, +27 och sol. :) Ska strax gå ut och lägga mig i gräset. Oj fick ett sms av Malin, hon fråga om jag vill jobba extra på Fredag på hennes jobb. Tacka självklart ja! Faan va kul och testa på att jobba hos henne, servera mat och allt vad man gör. Ska bli kul. :) Och om jag visa vad jag går för så får jag hoppa in fler gånger om dom tycker jag är duktig hih.. Har ju fast tjänst på Mcdonalds, men alltid bra att ha lite extra här och var. Som på äldrebonendet där jag brukar få hoppa in ibland och nu hos Malin. :)


Kommentarer
Postat av: Jonna Erlandsson

sv: tack! haha jadu, gjort designen som jag vill ha bara?:)

2011-06-07 @ 20:41:56
URL: http://jonnaerlandsson.se
Postat av: Jonna Erlandsson

sv: du har blogg.se så vet inte hur koderna ser ut där :) tyvärr

2011-06-07 @ 20:47:46
URL: http://jonnaerlandsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0