Blixten slog ner

Fyyy faan vilket åskväder det har varit idag! :o Shiit har aldrig varit med om något sånt här åskväder förr, var skit rädd. Och blixten slog ner mitt framför oss! Jag, Sarah & Klara var på Coop och handlade och då började allt barka till. Det regna så det lät as högt i taket och hela Coop darra när det åska.. Sen när vi skulle gå ut vart vi piss blöta bara av att springa till bilen! :o Och nu kommer det läskiga, när vi skulle åka ut på STORA vägen vid STOPLJUSET så slogblixten ner i skyltarna mitt framför bilen och det vara knaka och braka till och lyste upp.. Och så slockna ljuset i stopljuset och börja blinka.. Nej fyy faan det var riktigt läskigt. Plus att man inte såg vägen det regna så mycket..
Har iaf kunnat rida nu ikväll när det vart finare väder efter regnet. :) Kollar på tv nu och ska äta lite kvällsmat. Börjar blir lite nervös inför i morgon.. Men det kommer gå kanon! Jobbar ju med Malin så. ;)



Kommentarer
Postat av: melinda

fan va läskigt me blixten :o när jag var i italien för längesen slog blixten ner i ett träd utanför vår lägenhet, allting skakade o de va jätteläskigt :o

2011-06-09 @ 21:53:49
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0