Usch såg nyss världens

Usch såg nyss världens sämsta film, fattar varför den är portad i Norge!! :O Fy fan vilken vidrig film!! Eller såg inte ens klart den, vi stängde av den! Men först såg vi filmen vi hade i alla fall tur med värdet 1, haha helt kung varje gång! :P
Har jobbat ett kort pass idag på Donken. Kör ett kort pass i morgon också. Fick se att jag ska få lära mig kassa på Måndag, det kan bli kul! :D Sen har jag, Elina och Fredrik varit i Falun hos pappa och ätiti tacos, mummss. I morgon efter jobbet blir det en snabb runda på kupolen.. :) Sen ska jag försöka hinna måla klart Nickes box i morgon, puhh..


Kommentarer
Postat av: m

vad var de för film då? haha:)

2011-07-17 @ 20:20:44
URL: http://mawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0