Kryper ner tidigt

Kryper ner i sängen tidigt ikväll jag och Mysan! Är ju ledig i morgon också, så vill inte sova bort halva dagen.. :)
Jag och Sarah planera att åka en sväng till Västerås och kika lite i morgon, bara över dagen. Då hänger kameran med! Men får se hur det blir, inget bestämt ännu.. :)
Red Nicke i paddocken idag, han kändes väldigt fin. Men var ganska varmt fast det var ganska sent.. Men men.. :) Nu har har jag lyckats bytt mina två jobb pass med en tjej på jobbet, så vi bytte lite dagar med varandra. Så på Söndag åker jag och Mysan till Älvdalen. :) Men vill ta med Nicke!!

Nej nu säger jag godnatt.. :)

Tömde min iphone idag. Så här är lite blider som togs för 1-2 månader sen.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0