Härlig grillkväll

Kom hem från Sarah och Robin för kanske 1 timme sen. Vi har grillat och haft det kul! :)
Efter vi grillat och ätit gott så spelade vi boule, skit kul ju! ;) Haha och jag och Sarah vann, lätt som en plätt heheh.. Sen vart det film mys, haha men vi hade råkat fått tag i fel film. Värdelös och konstig film, men vi så nästan klart den.. :P Mycket prat och skratt fick vi ikväll iaf. Och pratat framtidsplanen också. Går åt rätt håll iaf! ;)
Nu ska jag snart krypa under täcket, en dag i morgon också. I morgon ska jag iaf fota! :)

Se vilka söta katter. :)
Var vist någon som kände igen katterna jag fotat, så här kommer det några fler bilder på dom! :) :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0