Går inte ensam i skogen igen

Det var skönt med en dusch! Har varit jätte varmt och skönt hela dagen. Och jag har fått så himla mycket gjort idag, nu ligger jag inte efter med massor som skulle ha gjorts, nu ligger jag före! Hehe.
Har ridit Nicke här på kvällskvisten, men fyy faan va mycket äckliga flugor som ska följa efter oss vart än vi rider! Usch. Har också gått en lång kvällspromenad med Mysan och kameran i skogen! :) Fick lite på bild.
Sen när vi skulle gå hem så såg jag något svart som rörde sig längre fram på grusvägen på kanten så tog kameran och zooma in allt som gick, och där står det en svartklädd gubbe och kikar, va as äckligt att se gubben så nära i kameran, sen såg han att jag kika på han så gick han in i skogen! :o Jag vart livrädd och tog en annan väg och typ sprang hem. Usch.
Nu blir det soffmys med Mysan och se på tv. I morgon väntas det jobb. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0