Framtids planer



Ligger i soffan och är jätte pigg. Inte sova än på ett tag känns det som.. :)
Har varit hos Fredriks pappa & Helena ikväll, Helena fyllde år idag, så vi vart bjudna på mat (grillat). Super duper gott! :)
Tänkte jag skulle ut och fota lite medans maten vart färdig grillad, men all sol bara försvann och vart trist väder så hoppade över det.. :/ Hoppas på bättre väder i morgon!
Jag och en vän håller på att smida lite framtids planer.. ;) Kanske händer det efter sommaren, efter jul vem vet.. Ska inte göra något förhastat, men det kommer att hända i våran framtid. Det kan jag lova! ;) Kan bli riktigt bra.

Nu är det mindre än 1 månad kvar tills vi ska utomlands, längtar as mycket! Nu går det fort! ;) Fan så kul vi ska ha! :D
Nu ska jag kika vidare.. ;)


Kommentarer
Postat av: malin

nu blev man ju nyfiken;)



hoppas ni får de bra utomlands!:) skulle ja hjälpa dig med nickedå?

2011-07-29 @ 10:16:48
URL: http://mawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0