Bullarna vart inte så bra



Bullarna vart goda men lite hårda hehe.. Ska göra ett nytt försök i morgon tänkte jag.. :)
Var nyss ute och gick en sväng med älskling efter att vi sett en film och ätit tacos. :)
I morgon får jag äntligen jobba några timmar!! :) Kul kul ska det bli!! :)
Vi skiter i att åka till Göteborg nästa helg, vart lite dåligt planerat men men.. Så ist åker jag, Elina och Fredrik till Stockholm på Måndag! ;) Så får vi se lite längre fram över så att vi alla kan åka till Göteborg.. :) Kan blir bra det här ändå.. Så Elina kommer ner till oss i morgon igen, hehe hon åkte hem igår så nu får hon packa väskan igen.. :P
Nu snart vill jag krypa ner under täcket!! ZzzzZzz..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0