Äntligen, så glad

Idag kommer min underbara fina bästa vän Sarah hem! Har saknat henne så fruktansvärt mycket!! <3 Puss på henne!

Vi ska ha det mysigt hela dagen, vi har mycket att prata om!! ;) Vi tänkte också kanske gå på bio, om det går någon bra film. :) Annars bara vara hemma hos oss och se någon film och äta gott. :) Hoppas hon har Elvira med sig, så Mysan får leka lite innan vi åker hem i morgon.. :)
Vart lite övertid idag på jobbet, men det är helt lugnt för mig! Nu väntar jag bara på ett samtal, sen ut med älskade Mysan som varit så duktig och vart hemma själv! :)

Fick några som ville ha sina djur fotade av mig också, skit kul! :D Har mycket att gör när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0