Walk in closet

Kom precis in från en långpromenad, as härligt vädert ute ju! :o Soool! Här har vägarna typ inge snö kvar härligt, snart är nog våren här hehe. Ska till stallet lite senare och ut och busa i härliga vädert om jag hinner. Får se hur mycket klockan hinner drar iväg innan jag ska på fotokurs!! :) Ska fixa håret lite nu med locktången jag köpte för ett tag sen.. Håret blir så himla fint av den! Och så ska jag rensa bland alla mina kläder, massa kläder med prislappar kvar, inte bra! :P Bäst att sätta igång!!
Walk in closet skulle inte sitta helt fel!

Kommentarer
Postat av: josephine

sv: hehe okej :D japp det är roligt :D gillar du hundar ? kram

2011-01-19 @ 15:45:44
URL: http://joseephiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0