Tisadg

Hallojsan! :)

Min dag har varit fullproppad känns det som, först jobb 7-16.30 (lite över tid också ;)) Sen direkt jag slutat så skynda jag mig hem, värmde lite blåbärssoppa för att stilla hungern!! Sen åkte jag direkt till stallet för att mocka och fixa. Sen var det stallfika för hela slanten. :) Det var kul att ha ett litet stallmöta och träffa allihopa osv.. Väldigt trevligt! Ett bra stallsällskap måste jag säga och ett super bra stall. :) Hästarna verkar må toppen och trivas bra. I morgon blir det en ridtur, hoppas på bra och fint väder så kanske man kan hitta nya ridvägar. :) Och skönt med en ledig också! Hehe..  Har jag ätit nå idag?! Ska iaf äta lite kvällsfika nu! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0