Fredag

Håller på att packa för fullt. Jag och Fredrik ska åka och bo hos till Jocke och Annelie över helgen. :) Ska bli skojigt. Vi ska ta med vårat Wii också och alla spelen vi köpt hehe, kommer bli en kul helg! :)
Fick se massa bilder av Malin nyss på hennes syrras snygga häst (halvblod), Nicke och hennes är lite lika varandra faktiskt! Nicke skulle bli en snygg hopphäst i tävlingsutrustning! ;) Nu börjar jag bli taggad kan jag lova! Träning träning träning.. Så kul att höra att Nicke liknar mer ett halvblod än ett varmblod, han har halvblodskroppen.. ;) Bli så glad av att höra, det är många som säger det. Som igår när jag tog in Nicke när hovslagaren kom,
så fråga hon "oj vilken snygging,  är det ett halvblod?"
Jag "Nej det är ett varmblod"
Hovslagaren "Ja nu ser jag frysmärkningen, men inte att det är ett varmblod, ser mer ut som ett halvblod" ;)
Hon tyckte han va så fin så! Ser ut att mitt jobb har gett resultat iaf! ;) *GLAD*

Oj va mycket text det vart.. :P


Nicke för lite mer än 3 år sen. Riktig tjockis.. :P Min guldklimp. <3 























Nicke för 1 år sen.

Nicke för lite mindre än 1 år sen. När jag och Sarah löshoppade. :)

Nicke i sommras

Nicke i sommras.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: asså jag hittar inte riktigt nån bra förklaring till de, och jag e själv så dålig på att förklara.. men jag valde iaf en "grunddesign" som hade kantlinjer redan, sen har jag ändrat tjockleken på de bara.. :O

2011-01-14 @ 11:28:33
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0