Tur & Otur

Har glömt att skriva om igår när jag var på fotokursen.. Iaf var det bara som en första träff så man fick anmäla sig till dom kurser man vela gå, fanns många intressanta som jag vill gå.. Men valde 2 st nu som jag ska gå under våren sen ska jag ta 2 till sen till hösten. Ska bli jätte kul! :) Och som tur var så vart första kursen uppskuten 1 vecka och tur var det för jag får min kamera någon gång nästa vecka och det skulle ha börjat på Måndag.. :P Så jag vill ju "lära känna" kameran lite innan..
Har varit i stallet nu på eftermiddagen och ridit och fixat.. Nicke gick som en klocka. :)  Mysan följde med hon börjar bli en liten stallhund nu hehe.. Och tur att Sofias hovslagare var där och skodde hennes hästar, för nickes ena fram sko var helt mysko. :o Den var sne, vriden in mot strålen.. :s INTE BRA!! Så han var så snäll så han fixade till det! :) Tack & lov.
Nu ska jag äta lite kvällsfika, se på tv och mysa med älsklingen i soffan.. :) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0