Då var det kväll

Då var det kväll igen då. Har så tråkigt om dagarna, vill ha ett jobb nu. Men det är inte det lättaste att få heller, hur mycket man än söker så är det noll chans att man får nå typ! :(  Och inte nog med det så är jag så jävla shopping sugen, vill shoppa lite vår kläder och annat kul.. I helgen blir det jobb, härligt! Jag och Fredrik var ute idag och fotade lite och så gick vi och slängde gammalt  bröd till massa änder. Hur många änder som helst, och det coola är att dom kommer fram ändå till fötterna, dom typ står på fötterna.. :P Haha. Kommer massa bilder i morgon. :) Sen har jag varit till stallet, vart även en ridtur på bästa hästen, myys! :)
Vill att nästa vecka ska komma nu nu nu! Så spännande, håller tummarna!! ;) 
Ska nog gå och krypa ner brevid min pojke som gått och lagt sig.. <3
Godnatt

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0