Tisdag

Hallå.

Oj har inte skrivit här nu på ett litet tag. Men har faktiskt annat att göra också än att glo in i skärmen, mycket roligare saker! :) Hehe..
Igår var vi på framtidsmuseet, det var kul och fränt. Har inte varit där sen jag gick i typ 5 eller 6.. :P Tog lite bilder därifrån, men dom kommer upp lite senare..
Och idag har jag inte gjort nå känns det som. Bara kollat på film.. Och såklart varit i stallet hos min prins som har fått behandling idag. Det där gick ju kanon. Skönt att ha fått hästen kollad, så man slipper vara orolig. Fanns inget jag behövde oroa mig för, skönt! Är ju rädd om min häst! Så nästa vecka blir det ett litet återbesök bara.. :) Hon var super duktig hon som gjorde behandlingen! :)
Har sökt en massa jobb, så nu håller jag tummarna att jag får något! Är trött på det här nu!! :o Kommer bli helt kung bara jag gått utbildningen! Längtar. :) Nu ska jag kolla vidare på datorn.. 
Tänkte åka hem en vända till Älvdalen i helgen, men nu vart det inte så.. :(  


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad är det för utbildning du ska gå? :)

2011-02-23 @ 18:04:57
Postat av: Emma

Sv: Det håller jag på en stund till.. ;)

2011-02-24 @ 07:56:37
URL: http://klemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0