Torsdag

God morgon.

Börjar bli på bättrings väg nu, är bara lite täppt i näsan och små hostar lite nu.. :) I natt när jag vakna och skulle gå på toa så börja jag blöda näsblod.. :o Uscch..! Läskigt. Idag ska jag bara ta det lugnt och försöka bli riktigt frisk! :) Idag fixar jag nog också stallet själv, känns det just nu iaf.. Ska försöka på tag på busungen också så jag kan pyssla med honom lite.. :P Ska försöka sova lite nu sen ska jag ta ett varmt bad tror jag, skönt.

Min lilla älskling ska få behandling nästa Tisdag, ska bli spännande. Nicke fick massage förut när vi bodde i Älvdalen men det var ett bra tag sen nu, och det är ju bra att kolla upp dom lite då och då. Så nu ska han få, massage, akupunktur, laserbehandling och streching. :)   

Kommentarer
Postat av: melinda

sv: tack , de hoppas ja me :o

usch låter inte kul :/ krya på dej!!



okej :o ne de funkar väl kanske inte alltid, men jag brukar alltid få lite mindre ont av de när jag har bihåleinflammation.. gjorde de nyss igen, men nu hjälpte de inte.. :(

2011-02-17 @ 18:18:49
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: melinda

sv: aah lite :) har hört att man kan ha lök i också, eftersom de sätter igång tårkanalerna :p men man kan bli lite täppt först :o

2011-02-17 @ 19:03:28
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0