Utbildning

Har kollat upp en utbildning jag ev ska söka. Men tänker inte säga vad det är just nu. Direkt man kommer med en idé som man vill eller funderar på så börjar alla luska i det och ska också göra det! Så det här ska jag hålla för mig själv ett tag förs jag vet att det är GRÖNT!! :) Ska bli as kul!! Yeeey! Sitter och lyssnar på tattuerings maskinen som går för fullt.. ;) Snart får jag hem och mysa ner mig i soffan med älsklingen och en kopp te med honung i! Gott. Ska även testa att koka varmvatten och ha huvudet över med en handduk och se om det blir bättre i näsan.. Testade det igår med då funka det inte så bra så ska pröva igen då.. :) Nu ska jag lyssna vidare. Hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0