Tisdag

God morgon! (: Idag blir det en dag då jag och kameran ska leka! Perfekt väder för min inspiration. Var ju på fotokursen igår och fick lära mig ännu mera, så nu är det bästa att pröva sig fram och se hur det blir., :) Vart lite mer saker igår från aubiose. . . ;) Men först åkte jag, Malin och Emelie (Malins syster) till granngården och kikade. Dom hade mycket fint dom oxå, men där köpte jag bara saltstenar till min prins. Han fick en i smaken banan, honung och mint! Köpt dom förut och han gillade dom! :P Sen åkte vi till aubiose. Och där var det lite folk så man kunna hitta. Så jag köpte ett par dö snygga benskydd. Bild kommer.! Men när vi skulle betala så var det nå fel på kortsaken var nå tekniskt fel! Så det vart lite krångligt, men till slut fick iaf jag ut pengar så jag kunna betala.. Men men.. Nu blir det frukost! :)

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: allt bra? :)

2011-02-08 @ 16:29:44
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0