Tidigt inlägg

God morgon!

Tidigt inlägg från mig. :) Som sagt så håller vi på att flytta, så blir inte så mycket tid över att sitta vid datorn just nu.. Men ska jobba på det! ;) Igår skrev vi på och fick nycklar, nice! Idag ska vi föröska göra ett race och köra dit allt förutom sängen som får stå kvar, eftersom att den är såld he he! Så om det blir någon tid över idag så sticker vi och köper ny säng, madrasser och lite annat skoj! ;) Om inte så får vi sova på soffan i värsta fall!
I morgon drar vi till Stockholm också, sweet! ;) Så därför ska vi försöka flytta allt idag. Men nu ska jag strax kliva upp ur sängen och sätta igång!! :)

Vilken säng hade ni valt? :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag och Simon har sängen längst uppe till vänstern, skit bra men så låg så den blir drygt att dammsuga under :P:D

2011-02-04 @ 08:57:32
URL: http://idsson.blogspot.com
Postat av: Ida

hahaha men gud, jag mena till höger! jag tänkte helt fel, sängen till höger är det som är låg.

2011-02-04 @ 16:28:28
URL: http://idsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0