Onsdag

God morgon! (:
Är inte så mycket piggare idag.. :s Tråkigt att vara sjuk, nu vill jag bli frisk!! :o
Om jag blir piggare så ska jag och älskling ut och äta middag. Eftersom jag vart sjuk på alla <3 dag så kunna jag knappt kliva upp ur sängen så den dagen vart inge speciell.. :( Vi hade planerat länge vad vi skulle göra osv, men det sket ju sig ganska fort!! Så vi bestämde att vi skulle göra det vi planerat när jag blivit frisk, så får se idag då..  :)
Över till en annan sak, använder älsks dator nu. Gick in på en blogg igår, och den bloggen hade virus!! :o Så nu vågar jag inte hålla på med min dator i fall den fått virus!! :s Så älsk ska fixa den och formatera om den i fall det blivit nå! :o Suck. Och på min dator har jag alla bilder osv. Så lite smått irriterad!
Ska strax hoppa in i duschen och hoppas på att bli piggare + en ipren.. :P Vet inte hur mycket te med honung i jag har druckit dom här dagarna.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0