Allt är på topp!

Allt är på topp! Är så glad! :D
Idag har jag ridit Nicke med westensadel, gick jättebra. Han vart så snygg så. :) Malin har en westensadel som jag fick testa på Nicke.. Jag och Nicke ska ju vara med på maskeradhoppning i mars och Malin och Abbe. ;) Så vi har lite planer på vad vi ska vara hehe..
Malin hängde med hem till mig och fick se hur jag bor nu. :) Trevligt, gillar Malin! (Y) Så kika vi runt lite på internet och planera lite av det kommande.. :) Spännande!
Nu ska jag göra mig i ordning för att hoppa i sängen, är jätte trött! :o Har mycket som står på schemat i morgon, kul. :)


Kommentarer
Postat av: malin

naaw ja gillar dej me. :)

kommer gå skitbra o hoppa i den;) nu hoppas vi på o få lite träning o hoppa barbacka å :O:) ;D

2011-02-26 @ 07:06:45
URL: http://mawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0