28/12

Då är jag hemma i Borlänge igen då. :) På hemma plan. Synd att dagarna gick så fort när jag väl hade tid över att åka hem en sväng.. Men men.. Jag och Elina åkte in en sväng i Mora och kikade lite i affärerna. Köpte leggings, snoddar i mängder, hårspännen. Sen åt vi en tacottallrik på KaffeStugan innan vi åkte vidare mot Borlänge. Nästa stopp blev på Leksands knäckebröd köpte varsin stor knäckebröd kartong till mig, Malin och Elin, eller ja till våra hästar... :P  Sen åkte vi förbi Aubiose och fick den så kallade stallboken som man fick gratis om man är medlem. När jag kom hem så gick jag ut i stallet direkt och fixade klart allt, sen tog jag in Nicke och pysslade med honom, äntligen! :)

Har märkt att jag rasat i vikt! :o Har inte tränat eller slutat äta! Min klocka som jag inte använt på ett tag är för stor så den ska följa med in till kupolen i morgon och få bli mindre så den passar, har mindre jeans storlek (blev chockad när jag kom i ett par som jag aldrig trodde jag skulle passa i som jag köpte :o ) gått ner storlekar i tröjor och toppar.... Fattar inte?.. Men har ju jobbat röven av mig nu som fan och stressat på som jag vet inte vad, så kanske finns ett svar..

I morgon är en ny dag fullt med massor.. Börjar dagen med att ta ut hästarna, mocka och fixa allt, rida. Ta en dusch, äta frukost. Sen ska vi åka in och shoppa en sista gång hehe. Klockan 17.00 ska jag och Malin iväg och hämta hö. Tar två bilar och två transporter så det går fortare.. :P Kanon. Sen ska det tvättas har ett helt berg som ligger och väntar på mig.. :/ I morgon ska jag inviga min nya fina ridhjälm! :D

Jag och Fredrik har våra månader idag.. :') <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0