Dåligt med bilder



Oj nu var det 1 vecka sen jag skrev något här..
Är inte så sugen på att blogg nu för tiden..
Har jobbat för fullt nu i 3 veckor så har inte haft tid att sitta vid någon dator just. :) Ledig nu 2 dagar sen så kör jag igång igen. Jobbar över jul och nyår. :) Klirrr klirrr i kassan! ;)
Idag ska jag och Malin in till stan och handla dom sista julklapparna. :) Först blir det en ridtur i snön, jag har mockat och gjort klart allt åt Nicke och Sune i morse så det är bara ridningen kvar. :) Igår red vi runt byn efter vägen och det går att trava efter vägarna nu, kanon under lag. Hoppas det kommer mer snö och att det får ligga kvar nu till våren kommer. :P

Håller på att tvätta nu. Sen tänkte jag faktiskt gå ut med kameran en sväng och se vad det kan bli. :) Ska köpa varsin tomteluva idag till mig och Nicke tills vi ska fota. :) Hehe. Synd bara att det hinner bli så mörkt ute när vi slutat jobben.. Men julkort ska det bli iaf! :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Snygg bild!



SV: Tack ja den är grymt snygg! Det är en Tekna =)

2011-12-21 @ 00:51:57
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0