Torsdag

Tjollahopp!

Idag börjar jag jobba på Malins jobb och 2 veckor fram över. :D Har precis ätit frukost och gjort mig klar så ska strax åka.. Fick höra va Malin igår att jag ska få äran att vika 400 servetter! :D Hahah så lycklig jag blev! ;)
Efter jobbet så ska jag och Malin ut i mörkret och rida vilse hehe.. :P Red ut med Elin igår i skogen och det var mörkt, men vi hade varsin pannlampa så det gick bra, vi hitta hem. :P Gick jättebra med Nicke och Dilton, glada hästar. Elin ska få klippa Nicke igen i helgen, all päls har ju nästan växt ut igen. :o Elin var så duktig sist hon klippte Nicke, hon gjorde det så bra och va så lugn då klippningen va nytt för Nicke. :) Funderar på att raka hela häst nu, raka ju bara halva sist. Hmm.. 

Kikar runt lite på stallplatser... Om någon av min läsare har häst i Lisselhaga i Borlänge eller vet hur det funkar där så säg gärna till. Finns det stallplatser lediga där? Annars får jag få tag på ett nummer som jag kan nå den som äger stallet. :)

Nu ska jag börjar rulla mot jobbet. Hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0