Onsdag

Allt flyter på bra. Jobbar på som vanligt, känns kanoners. :) Varit snäll tagit hand om Veronicas häst idag efter jobbet. :) Efter det tog jag hand om min egna häst. Red ut en sväng barbacka på Nicke
efter jag gjort klart allting. Super mysigt var det, ska göras oftare. :) Insåg att tvättkorgen
är mer än överfull så tvättat lite har jag hunnit med också, ska tvätta resten i morgon bitti..
Ska ta ut hästarna i morgon bitti så tänkte göra klart stallet då, sen tvätta, ringa samtal,
köpa julklappar sen hinner jag nog inte så mycket mera innan jobbet kallar 15-20. :PÖ

Är nå knas med blogg.se som vanligt.. Suck.. :o  

Är så sugen på att flytta till ett mindre hus att hyra, trött på att bo i lägenhet. Vill ha det mer
att känna det som sitt eget. Egen liten gård med träggård, garage, altan och allt det där'man 
har.. :) Är ju uppvuxen i hus både jag och Fredrik. Kul att ha en liten gård att få pyssla
med. :) Sen vore det ju perfekt med en stallplats också.. ;) Tänk va mysigt.. Men det
tråkiga är ju att det finns ju typ inga som vill hyra ut heller.. :/ Får hålla utkik, så tillsvidare
får jag väl höra hur elefanterna klampar på här, trött på grannar som inte tar någon
hänsyn alls. :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0