Stressad till 100



Lite smakprov.. :)

Gick ju faktiskt bra att släppa ihop grabbarna! :)
Nu känner jag mig ganska stressad.. Håller på att tvätta kläder som ska packas ner och skriver en lista på allt som ska med.. :o Har även duschat Mysan också hehe hon rulla i något äckligt i skogen i morse.. Ska in i duschen själv också bara jag får någon lucka ledig.. :P Stallet gjorde jag klart i morse, ska bara ut och rida en sväng om regnet kan försvinna sen lite senare. :) Sen kommer mamma och mormor runt 2-3 tiden idag, dom ska hämta Mysan sen ska vi ut och äta god mat. Mumms.. Så ska väl packa Mysans lilla resväska också hehe.
Nu måste jag fortsätta med allt jag håller på med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0