Smakprov när Malin rider




God morgon!

Vet inte nå varför jag är uppe såhär tidigt idag.. Hästarna fick stå ute i natt. :) Kände att jag inte bara kan sova, känns så pirrigt i kroppen på något vis.. ;) Ska strax gå ut med Mysan en sväng och kolla till hästarna..
Igår var Malin här och red Nicke pojken, gick ju kanon bra det där. Nästan gång blir det en ridtur ut för dom och så kanske jag hänger med med Heffe. :) Men men Malin kan jag iaf fullt lita på att hon tar hand om honom mycket väääl när jag är bort!
I förrgår när vi var hoa Maria så visa hon lite filmer hon hade fått av en tjej som skulle sälja sin häst pga stuider. Tror ni jag vart sugen eller?! :P Så prata lite med hon som äger hästen igår... ;) Det finns planer på att jag blir med en till häst.. Men inte säkert.. ;) Det visar sig..

Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Superfin!



SV: Ja, det är hyffsade hagar, fri tillgång på hö och mycket utevistelse. Megastor box, trevliga människor.



Rundbana runt hagarna, bra ridvägar, ridhus 20m från hagarna våra. Paddock på en ridklubb längre bort där de ordnas träningstävlingar hela sommaren. Sen ska dom bygga paddock på gården oxå. :)

2011-08-12 @ 09:44:10
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: malin

självklart kan du de :) :) <3

2011-08-12 @ 15:50:32
URL: http://mawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0