God morgon



Godmorgon på er allihopa! :D

Vet inte själv vad jag gör uppe såhär tidigt.. :o Vill helst inte ligga ner, gör så ont då.. :/ Så ska snart gå ut med Mysan i regnet, som tur är så har vi varsin regnkappa.. :') Börjar jobba kl 14 idag, så ska försöka göra klart stallet innan jag börjar jobbet. Usch gruvar mig för hur ont det ska jag när jag ska jobba, men får berätta vad som hänt så dom vet om iaf..
Ser fram emot morgon dagen, då ska vi hämta Malins nya häst. Kul kul! :D

Borde ju kännas och märkas om ett revben brytits av?! Fick en spricka i ett av rebnenen förr när jag ramla av hästen och då gjorde det jävligt ont plus att jag fick influensa någon dag efter med en sjukt jobbig hosta så sprickan fick inte läka ifred inte! :/ :o

Aja nu ska jag gå ut! :)

Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

sv: Bellan är en mycklig livlig brud i hagen, haha. Så hon har rejsat runt och troligtvis fastnat till med benet och lyckats få av muskeln på något vis

2011-08-20 @ 09:15:00
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0