Fredagmys AB

Har haft riktig Fredagsmys jag och Fredrik. Har ätit god hemmagjord pizza och ätit lite godis. :) Gott gott.
Men nu ska jag försöka sova är så trött. Börjar känna mig stel runt nacken, men så hård smäll vart det inte.. :o Måste vara utav jobbet.. :P Är rädd att det ska bli värre inatt i revbenen när jag ska sova, när jag vill andas långt typ som en suck så får jag inte till det riktigt det tar stopp på något vis och när jag ska gäspa så får jag inte till den där "sköna" gäspen! :o Tänk om det är nå..?! Men det har iaf inte blivit mer svullet så det borde inte vara någon fara..
På Söndag ska vi ha stallmöte, det ser jag fram emot nu när vi snart blir fullt stall igen! :D
Har inte fotat just något heller, fy skäms. Är så fotosugen!! :)

Godnatt allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0