Vilken dag alltså!

Kan inte säga annat än att fyy faan vilken kung dag jag har haft med Sarah idag alltså! Fyy faan va roligt vi har haft! :) Oj oj oj..
Dagen började med att vi först åkte till aubiose och kikade lite, Sarah köpte ett dö snyggt pannband ett swarovski pannband till Hefner! ;) Nu har jag iaf bestämt mig, har tagit bestutet! Sen tog vi oss en härlig ridtur så himla kul. Red över massa stora fina åkrar, man kan ju rida hur långt som helst! Om man jämför med hemma typ 2 pytte små lindor haha :P Sen vart det att åka till Hedemora och få Klaras bil lite fixad och medans den vart fixad så gick vi lite i stan i Hedemora, det var nog där allt roligt började hahahaha!! Fyy faan alltså! :P Sen har dagen bara flytit på med massa bus och roligheter, får inte avslöja föör mycket inte!! :D Vi njuter verkligen, vi har alltid då kul!
Nu ska jag krypa under täcket så det blir morgon någon gång. För i morgon kommer med älskling hem!!:D Saknat honom!! <3

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0