Vart ingen ridtur

Vart ingen ridtur det regna.. Men men är en dag i morgon också, och ska Nicke få en dusch så han blir ren om vädret tillåter.. :) Han ska vara tjusig innan veterinären kommer.. Hehe.. 
Nu fattas bara en sadel, jag och Sarah prata lite idag om tävling till sommaren.. Spännande spännande.. ;) Har börjat planerat en fin outfit till mig och Nicke hehe. :) I morgon kommer dagen bli full proppad känns det som!
-Träna med Sarah på gymmet på morgonen
-Tvätta bilen
-Fixa stallet och rida
-Duscha hästen
-Fixa hö till hagen
-Aubiose om tid finns
-Veterinär besök
-Fotokurs  
Och massa mer blir det väl där mellan säkert som jag kommer på.. Oj oj. :)

Lite bilder från när jag följde med Erika till travbanan. :)

AnnSofies Lady nr 1 som även vann! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0