Onsdag

Här händer det grejer..
I morse löshoppade jag, Sarah och Erika  våra hästar. Gick jättebra! :) Nicke tycker det är skit kul att få hoppa själv och få lösa allt själv.  Hann till och med ta lite bilder.. Har börjat fått Sarah att fota lite också hon tycker det är kul och det är det också! Nästa vecka kommer veterinären till stallet och ska vaccinera, så i sommar blir det att börja tävla lite smått.. ;) Men först måste jag hitta en sadel, vill ha en helt ny inget begangnat, så det blir nog den jag lämna tillbaka igår till aubiose! :) Ska strax gå ut till stallet igen, det skulle komma två och rida i paddocken några som Erika kände, spännande och se. :)
Måste bara säga att va mycket folk det finns som bara vill bryllas och ha något att prata skit om, avundsjuka!

Min häst kan!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ahh, vilken gulle häst! Bra teknik har han ju också!

2011-04-06 @ 14:22:46
URL: http://idsson.blogspot.com
Postat av: Emma

Ida: Tack :) Ja vist har han! Han är skit duktig och tycker det är såå kul o spännande. ;)

2011-04-06 @ 14:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0