Min helg

Halloj.. :)

Har inte haft tid eller lust att sitta vid någon datorn i helgen när det varit sånt kanon väder! :) Har jobbat hela helgen också, fick hoppa in som vikarie på ett äldreboende här i närheten i Fredags mellan 12.00-21.00 utan inskolning hehe, en i mitt stall jobbar där så hon ringde och fråga om jag kunna jobba, jag hade även sök jobb där över sommaren men hann få annat jobb ist.. Så där kommer jag nog få hoppa in en hel del känns det som och det tackar jag inte NEJ till! :) Sen jobbat på Mcdonald´s Lördag & Söndag. Igår dorgs grillen fram hemma hos Fredriks pappa mumms va gott det var med grillat! ;)
Sen i Lördags morse så gick jag och Helena ut och fotade lite på förmiddagen innan jag började jobba. Det var riktigt kul! :)
Nu ska jag laga lite mat är as hungrig!! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0