Måndag

Den här påsken har varit kanon! :)

Igår jobbade jag kväll på äldreboendet, gick väldigt bra. Så kul att höra att dom är nöjda med mig. :) Så nu har jag skrivit upp mig på massa dagar jag kan jobba då jag inte jobbar på Mcdonalds! :) Kanon!
Idag har jag iaf varit på Mcdonalds och gjort ett pass. Faan va jag trvis med jobbet! :) Inte alls som alla säger.. Men men skiter i allt skitsnack.. :P
Kom in från stallet för en stund sen, red en kvällstur över åkrarna med Nicke var så varmt tidigare idag så väntade tills kvällen ist. Härligt att rida i solnedgången och så varmt att man kan rida i linne! (Y)
I morgon bitti släpper jag ut hästarna, så då tänkte jag försöka passa på att ev löshoppa Nicke om det inte är så varmt.. Annars blir det på eftermiddagen/kvällen. :) Kameran hänger också med då! ;)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0