Ledig dag

Vilken toppen dag! Är det sommaren som är på väg eller?! :)
Bara njuter av min lediga dag.. Till helgen kan det ev bli jobb på äldreboendet, hoppas på det! :) Har klickat hem lite saker till systemkameran alldeles nyss, ska bli spännade att se när det dyker upp. Tänkte beställa ett stativ också men ångra mig så ist åker jag och köper ett i morgon direkt i affären. :) Skoj skoj..
Har gjort klart stallet, eller ja Sarah stod och mockade min box när jag kom ut hihi.  <3 Så ska gå ut om en stund och hitta på något med Nicke, men först en promenad med Mysan. :) Igår lekte jag och Nicke i paddocken först longera jag, sen fick han var lös och gick efter mig överallt och stanna när jag stanna osv, sen satte jag upp ett hinder, jag sprang och hoppade det och han sprang efter mig och hoppa hindret, vilken häst! ;)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0