Hoppa precis

God morgon..

Hoppa precis ut ur duschen, vet själv inte vad jag gör uppe så här tidigt.. :/ Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på förutom det jag inte hann med igår.. Som var att tvätta bilen och hästen och aubiose.. :) Men idag hinner jag med det och lite till för idag har jag ingen tid att passa om inte jobbet ringer då.. ;)
Nu blir det frukost sen ut på morgon promenad, ska försöka dra med Sarah också som jobbat natt hehe.. :P
Sista gången på fotokursen var det igår kväll också.. Fotade jätte mycket ute då det var så fint väder! Vill att det ska vara fler gånger.. :) Fotade Malin & Abbe igår innan jag åkte till fotokursen.

Se vilka snyggingar! ;)







Kommentarer
Postat av: malin

ååh längtar tills jag får bilderna (A) :D <3

2011-04-12 @ 08:30:59
URL: http://mawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0