Bränna FETT

Någon som har något bra tips på träning, som bränner FETT fort? Här ska det tränas! Ska nå mitt mål! 
Ikväll blir det en härlig springtur i höst vindarna, så härligt att andas in höst luften. :) Nästa vecka ska jag i alla fall gymma lite tänkte jag, och springa elljusspåret! Man mår så mycket bättre av att vara ute och röra på sig, i alla fall jag! Skulle aldrig klara av ett liv att sitta inne ner tjockad i en soffa dag in och dag ut med feta godis och chips påsar och allt vad sånna äter! Bläää!! 


Tummen UPP för detta!!
 

Tummen NER för detta!!!!



Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Härligt, bara bra här med. Gjort idag då?

2010-09-03 @ 16:46:30
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: ISA

Hej!

Svara gärna på någon av frågorna i mitt senaste inlägg om du vill ge din åsikt, kram på dig! :*

2010-09-03 @ 18:48:36
URL: http://fashion-tourist.com
Postat av: Fredrik

Saknar dig :( <33

2010-09-03 @ 23:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0